"Bloggtoppen"

Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 27 januari 2011

Siv o Viv...

Har inte mycket att göra med dagens blogginlägg, även om det är ett utav mina favvo barnprogram..
Däremot har jag varit på mässa.....
Inte fullt så glammig som min kompis i Onsala som precis kommit hem från en inredningsmässa i Oslo där hon träffat både Maria Montazami och min stora älskling Ernst....(till min mans stora förtret..)..:)
Men mässa var det allt...mitt i lilla hålan "Vaabej"...:)
Inte villken mässa som helst heller utan.....håll i Er nu....................."Seniormässan"....
Jihaaaaaaaaaaa!
:)
Ja ja....man ska inte skojja för mycket, för vips en vacker dag så står vi där själva....
Men snacka om att dessa 40-talister vill ut och resa.....Folk flockades som vilda djur framför Resia-montern och ställde frågor om allt från..-Får man ta med sig varmrökt lax i bagaget? till -Vilka sprutor ska man ta när man ska till Kina...?´...eller...-Vilket telefon abonemang är bäst när man ska luffa runt i Thailand?...
Tyvär har man ju inte svar på alla dessa frågor, men man försöker så gott man kan..sedan bränner man av ett glatt leende och så blir de flesta nöjda...:)..

Åter tillbaks till Siv...Siv Malmkvist alltså..
Sivan sjöng och Sivan skojjade..å alla bänkade sig för att få se den gamla härliga:

Just det...mamma e lik sin mamma...

                                            Ikonen SIV......:)
Jag å Bossen..Vi ser ut som lilla Anna o långa farbrorn, fast tvärtom...eller hur...?.....:)
Typ Långa Anna o lilla farbrorn.....hihihi...eller nått...
:)

Puzz o Gooooooooooonatt// MässÅsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar