"Bloggtoppen"

Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 10 januari 2011

Jan-Ove Waldner, Jörgen Person, Kollegan och Lilla jag....

Fick se en riktig målfest idag...
Varbergs stolthet: WIC mötte ju ärkerivalen AIK och jag lovar att om jag hade varit en nagelbitare hade jag inte haft några naglar kvar alls....

Eftersom vi på Resia är sponsorer är vi ju självklart där på deras trevliga sponsorträffar som sker lite då och då. Man bjuds på lite god mat och dryck och får snacka med andra innebandyintresserade, innan själva matchen tar vid. Icke att förglömma är ju att det alltid är ett företag som bjussar på hela kalaset och får därmed oxå förmånen att presentera sig själv och sitt företag.
Denna gången slog jag mig ner brevid en kille, som jag kände igen sedan jag var ute i skidspåret, för ett tag sedan.
Presentationen började och varför blir jag alltid så himlans okoncentrerad när jag ska sitta och lyssna på någon...?
Helt plötsligt tänker jag på, om han som står på scenen har gjort sin mittbena medvetet..?..Hur hans kalsonger ser ut...?...Hur högt han kanske smackar när han äter..? Om han någonsin rapar eller fiser högt..?.. Herregud vilka otroligt knäppa tankar...
Vad håller jag på med??
Plötsligt märker jag att jag inte hört ett ord om varken dubbdäck eller friktion....eller något annat heller, när det gäller presentationen av däck...hm!!

Men vad gör det..? När man får se J-O Waldner spela pingis mot Jörgen i pauserna. Och WIC bjussar på seger i sparbankshallen..?
Ingenting, va?
:)

7-5 till Warberg.


Sov gott alla trötta. :)

Kramelikramen//KnasÅsa med Pingis-polarna. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar