"Bloggtoppen"

Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 4 januari 2011

Hallå Där!....:)


Visst är det väl skönt med jul-lov?
Att få sova så länge man vill och sedan bara umgås och ha det mysigt..Efter att man har röjjt iordning allt, slängt in en ny tvätt, vikt ihop den gamla, plockat ur diskmaskinen, ställt in en ny och kört igång, bäddat alla sängar, borstat alla tänder, plockat fram nya kläder m.m......
Klockan hinner ju bli 11 innan man ens hinner ut...
Jaja..ni vet hur det är, men NÄR man gjort allt det där och sedan står där med hockeyklubban i handen med nya konståknings-skridskor som Bambi på hal is, så är det ju faktiskt rätt härligt med jul-lov. :)
Att få vara Tre Kronor mot Toronto i en salig blandning på en snö-täckt is med innebandyklubbor, en boll som ser ut som ett mosat päron, 2 mammor på konståknings-skridskor, 4 grabbar varav en som ramlar när man blåser på honom....:)
Efter matchen blir det varm oboy och lite senare på dagen bär det iväg till nästa jul-lovs-aktivitet...Simhallen..
Där leker vi hajar, spelar vattenrugby..typ..och fikar igen, såklart, fast mina söner säger att det heter inte fika när man bara dricker saft och äter frukt....jaja...
Tankarna tar mig iallafall tillbaks en månad när vi var i Sälen och besökte det härliga Experium i Lindvallen, där jag fick mig en surflektion som vi aldrig glömmer. Nedan ska ni få se mitt första försök..:)...Tror att ni kommer bli fett impade och det enda som fortfarande stör mig är att min man inte filmade det SISTA försöket......
Då ni!!!! Skulle ni svimmat om ni såg mig....:)
Ha det gott nu kära vänner. Så hörs vi snart igen.
Kramelikramen/ Åsa the Surfer..









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar