"Bloggtoppen"

Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 24 januari 2011

Måndag gör jag ingenting, ingenting.....ingenting....

Måndag kommer ju som ni alla vet såklart, efter helgen...
Och helgen går ju sååååååååååå fooooooooort........

Idag blir det mest bilder på vad vi har hittat på Fredag, Lördag och Söndag och när jag tittar på dem så tänker jag: Varför säger man ofta när man håller sig runt omkring hemmet en helg att: Det har varit lugnt...!...???, när folk frågar vad man gjort i helgen..

Åker man istället iväg skulle man kunna säga att: Det har varit lugnt..., eller hur?
Eller är det bara jag som far omkring i huset eller på andra håll och kanter i närområdet mest som en skållad råtta..? :)
Åker man bort så KAN man ju inte försöka hinna med så mycket som när man är hemma...
Eller hur..?
:)

Fredag: Barnen hade med sig 2 busiga kompisar hem hela eftermiddagen, på kvällen var minstingen på maskerad och klädde ut sig till någon blandning av surfare och hula-hula-dansare ...hihihi...så söööööööt...sedan hade vi grannar här på fredags-tacos. De hade med sig Tequila och Bärs, så det var lyckat.

Lördag: Skidåkning, Innebandyträning, Innebandymatch och Tjejmiddag.

Söndag: Skriskoåkning på moarna med kusin och barn och sedan Hotyoga.

Sen kan jag lova dig att jag somnade gott efter solsidan...
:)

PS: Ni glömmer väl inte att lägga undan en 20:a varje gång ni hör E-Types nya på radion? Jag har redan sparat 200 spänn :)

    "Arga Snyggingen", som inte kan bestämma vad han ska ha på sig på maskisen....
                                            Lite vår och is i luften på samma gång...
                                                       Goaste skidkillen............
               Innebandyproffset som tar sig en risifrutti, när det kurrar till....
                                               Kämparna i bästa laget...
                                              Svetlana och gänget.....
                                                    Game over........
                    Shitt vad jag dröp av svett...Höll på att spy på slutet....

Kram o sov gott//HotÅsa

1 kommentar:

  1. Ni verkar ha det super mysigt...har också svettats en hel del idag fast det var förstås på stranden;-)
    Vi ses snart.
    Kram kram från Costa Rica
    /Carina

    SvaraRadera