"Bloggtoppen"

Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 11 januari 2011

Angående gårdagen...

Så tänkte jag köra en liten föjetong på det jag påbörjade berätta...
Efter positiva J-O vibbar känns det som jag vill skriva ett par rader till om denne man och den lyckade matchen vi fick vara med om igår afton...
Det verkar som om de allra flesta har något gemensamt med den store pingis-stjärnan...
Har man inte mött honom i pingis-duell, så har man minsann spelat golf med honom...å har man inte spelat golf med honom så har man garanterat festat ihop med honom...
:)
Han bjussa glatt på kommentaren som fick alla att dra på smilbanden...-Nja jag är väl inte riktigt i form idag...är väl lite bakis faktiskt....
:)
Hans trogne anhängare "Tickan" blev också intervjuvad och berättade att i Kina är ju pingis en grymt stor sport..
Jag som är sådär pingis-intresserade hade absolut ingen aaaaaaaning om detta, men han sa att om man går ut på gatan någonstans i Kina och frågade vem som helst...-Vem är den störste idrotts-stjärnan du känner till...?... och vem som helst kommer garanterat att säga Jan-Ove Waldner och Michael Jordan.
Wow alltså..
:)
Coolt va?
Undrar om han verkligen inte menar till växten, tänkte jag...:)..jaja...

En kvinna som oxå dök upp i VIP-minglet var ju WICs absolut största sponsor...
Jäklar vilken Donna...
Hon verkligen syntes i minglet kan man säga...
Sylvassa stövlar, med klackar på närmre 32 cm...Schyssta små jeans, tokblond och megagrymma smycken som bara tindrade ikapp med hennes ögon.
WOW!!!
Hade absolut ingen aning om att vi har en riktigt generös Bua-tjej bak kulisserna när det gäller att sponsra..
Helt fantastiskt, måste jag säga..
För er som inte vet vem denna Donna är kommer här en liten skvallerlänk, kan vi kalla den...

barnflickan-får-sin-mångmiljardar....

Som sagt ...grym kväll som slutade 7-5 till Vaabejj...

Ha en underbar kväll och ta det lugnt i halkan.

Kramelikram på Er.//Åsa BlivandeBarnflickan.....eller ?
Eller...kanske inte..
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar