"Bloggtoppen"

Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 19 januari 2011

Flipp eller flopp...???

Själv tycker jag FLIPP, men ni ska få bedömma själva...
Här kommer enligt mig vårens partydänga som kommer att spelas sönder fullständigt både på dansgolv och i spinningsalar..
Dra upp voymknappen för hääääääääääääär kommer den:


Tänkte sisåhär..att...varje gång ni hör denna låt, tänk på mig och lägg undan en tjuga. Längre fram i vår när vi fullständigt spyr på denna låt bestämmer vi ett ställe och träffas på och bara släpper loss, en helkväll...
Vad tror ni om det?
:)

Ha det gött alla Söta/Kramar Åsa o E-Type såklart....

3 kommentarer:

  1. Det blir garanterat en FLIPP, men en garanterad flopp för min smak.
    En tjuga för varje gång jag hör den spela, det kommer bli en redig slant..

    SvaraRadera
  2. Så enformig så jag blir galen. Var tvungen att spola första gången jag hörde den och den lät ändå precis lika dan hel låten igenom..urk. Men jag kommer att få lyssna på den tills den sitter som en smäck innanför pannbenet, vilket inte lär dröja länge. Nice..

    SvaraRadera