"Bloggtoppen"

Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 12 mars 2011

Jag och en ajpäd på "lekstugan" i Varberg

Hallå alla Lördagsfirare..
Jag är på ett relativt nyöppnat familjelekland i stan just nu och har lånat en såndär uppförstorad Iphone eller hur det nu stavas....
Ni anar inte hur oteknisk jag är och hur galet miffo jag känner mig med den här grejjen i knät.
Männen på dethär stället tittar avundsjukt mot mitt håll och har uppenbarligen ingen aning om att jag bara lånat den helt gratis härinne. Hihihihihi... Snacka om att man är intressantast här idag.....hohoho.....knappt sminkad är man, slafsiga brallor och tjock olletröja har jag också....Jag e så cool.....

Anledningen att vi bestämde oss att åka hit idag var för att jag och sonen skulle ut och jogga men i sånthär skitväder vill man ju knappt sticka nästippen utanför dörren.
Kom då på en utmärkt lösning att...man kanske skulle åka och träna....Kidsen kan ju prova nya lekstället i stan och jag kan både träna, stretcha och basta under tiden.
Jahapp....sååå blåst kände jag mig när jag dök upp här med fyra killar så leksugna att det pirrade i hela kroppen.....-Näe, säger damen i luckan när vi ska betala....-Det klart att du inte kan lämna dem ensamma här.........-Tänk om de skadar sig, säger hon och bygger på det dåliga samvetet som nu börjar komma krypandes......
Åtta små bedjande hundögon tittar upp mot mig....-Men vaddå???? Får vi inte leka nu..?.....
-Ska du inte va me...?....-Snälla, snälla, snälla......?
-Okej, okej, säger jag, naturligtvis. Vem kan motstå liksom?

Så nu sitter jag här o bloggar istället för att köra skiten ur mig...:)....
Inte så illa det heller.
Om en timma eller så åker vi hem och äter selmor.....mmmm...

Ikväll blir det middag med tjejerna och kanske lite Mello emellanåt. Kanske vi tom avrundar med en liten drink på stan innan vi åker hem. ;)

Sist vi sågs hade vi ångest i en hel vecka efteråt..:)...hihihihi...
Så blir det sääääääkert inte ikväll. :)

Ha det gott alla/ Kram kram IpodÅsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar