"Bloggtoppen"

Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 22 mars 2011

Gallerix Åsa

Hallå !

Hoppas att allt är fint med alla er goa som kikar in här lite då och då.
Det är mycket på gång just nu känns det som. Denna veckan kommer jag att vara med på TUR-mässan i Götet och till helgen åker jag med jobbargänget till Berlin och möter våren...:)...eller?
Ständiga diskusionen på arbetet just nu är om vi ska våga ta våra vårjackor till Tyskland eller om vi ska sejfa och köra på vinterjackan...
:)
Vilka problem va..?
:)
Hoppas iallafall att jag kan dela med mig av lite bilder nästa vecka på stoooooooooora ölsejdlar och flötiga bratwurstar.


Här kommer en riktig galleriblogg för Er som gillar att titta på bilder.






                                    Stencoola..eller hur?...höhöhö...






                                     Härliga värdinnan ombord....


Visst är det det väl härligt att få komma ut en tur.. på böljan den blå och allt bara blir sådär härligt avslappnat att tom. värdinnan tar sig en liten tupplur mitt i alltihopa. :)...Remember..hihihi..?


Får det lov att vara en liten resa kanske? :)
You know where you can find me.

Kram o goafton//TURÅsa

2 kommentarer:

  1. Berlin.. vi hoppas verkligen på att få se bilder på dig med stoooora ölsejdlar och flödiga Bratwuurst och inte flörtiga män med ölsejdlar och stoooora bratwursts...

    SvaraRadera
  2. Hahahaha!!!
    Va sjuk du e. Det lät ju inte direkt lockande så det blir det troligen inte...;)

    SvaraRadera