"Bloggtoppen"

Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 2 juli 2011

Men vi knullar ju ändå inte...

:)
Just det!
Ja..nu skriver jag inte om mig själv..utan om vad boken heter som jag har börjat läsa.
:)
Denna veckan har varit riktigt bra. Semester på hemmaplan. Jag börjar faktiskt gilla det mer och mer...
Stranden varje dag efter förmiddagsröjjet.
Det har blivit en riktigt skön vana att bara åka ner till stranden/piren för att bara sträcka ut sig på en filt eller i brassestolen och småprata med andra mammor...
En pappa ligger oxå där med sina kids och är bara sådär totalavslappnad som är många få förunnat, kan jag tänka mig...
Det finns ju så mycket MÅSTEN här i livet.
:)
Eller..?
Inte om du frågar just denna Pappa, skulle jag tro.
Han ligger från första dagen på sommarlovet i sin stol och låter barnen härja fritt i hamnen tillsammans med kompisar och krabbmeten.
Han slappar och plöjer sig igenom den ena boken efter den andra.

Det ska väl jag oxå kunna...? Tänker jag och har fått låna 2 böcker av en granne.
De heter " Familjens Projektledare säger upp sig" och "Men vi knullar ju ändå inte" :)
Nu tänker ni säkert....Men herregud! Va är det för kraijs hon har kommit i..?
Men det var helt enkelt bara så att grannen läste min blogg och sa en vacker dag att just dessa böcker passar nog dig :)...å så gav hon dem till mig.
Kul va?

Tycker att ni som inte läst dessa passar på nu i sommar på semestern istället för alla "måsten"...
De kan oftast vänta ett tag till.. :)

Sedan kanske man ska vara lite diskret..
Jagmenar när en mamma som satt en bit bort på stranden frågade -Vad är det du läser Åsa?, häromdagen...så hade jag ingen större lust att skrika ut...-Jo du..Den heter -Men vi knullar ju ändå aldrig...
-Vaaaaaaaaaa???? skulle hon säkert skrika tillbaks oförstående över att jag ropat något mera intimt än bokens titel som hon just frågat om......:)
Hm!
En del förvånade blickar hade det säkert blivit och några fniss här och var..
:)

Här kommer lite bilder från min sköna vecka:











 Två Resianer och en Biggare....:)...Gissa vem som ligger och njuter i Resiabadringen....:)...Just det..... Big Travel...:)

Puss o kram på Er ..out there..

Ikväll blir det picknick med tjejerna.

Ha det underbart// LäsÅsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar