"Bloggtoppen"

Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 28 juli 2011

Är man överkänslig...?

När man får en klump i halsen och nästan börjar lipa när man ser folk som gifter sig på TV? ....På Gekås i Ullared...
:)
Jag frågar min yngste son om han tycker att jag och Pappa ska gifta oss där också...?
Han tittar på mig och svarar..-Näe...det vill nog inte Pappa...
:)
Jag då..? Hade Jag velat det...? :)...................-Njaeeee.....helst inte kanske...
Helst har jag inte min möhippa där heller....
Men, men....bättre där än ingen alls kanske......
:)
Eller...?
Jag hörde även på radion att en kvinna blev helt överväldigad då hon fått 3 timmars ostörd shopping på Gekås av sin blivande Make i morgongåva....:)
....
...
:)
Man kanske inte ska ha så stora krav här i livet.....?
De flesta man ser i programmet "Ullared" verkar vara väldans glada prickar tycks det...
:)
En stund senare kröp samma son ner i min säng och tänkte tydligen somna där, men innan han hinner hela vägen ser jag att han ligger på min fantastiska, nyinköpta, svindyra "Save the Queen"-klänning...
-Hoppsan....ligg inte på min nya klänning, utbrister jag....
Han tittar trött på mig och säger -Har du köpt den på Ullared, Mamma...?
...................................
.........................
.................
:)
Han ser alltså ingen skillnad på kläder från Varbergs dyraste boutique och på gekås kläder.....
Hahahaha...
Såklart han inte gör....
:)


I förrgår hade jag ett kundmöte på "Kurorten" här i stan och vem sitter inte på terassen när jag kommer cyklandes...?
:)
Gissa det ni...
:)
Just det!.....
Sveriges absolut snyggaste och roligaste man enligt både mig själv och min Man.
Vem då...?
.....
..
.
Precis! Henrik Schyffert såklart...
När jag nu googlade på hans namn fick jag upp en bild som kanske inte var en utav hans bättre...men men...




I allafall så satt han där och spanade in lilla mig, när jag kom cyklandes...Ja det såg ju så ut iallafall.....inte vet jag...(Eller så kanske det var så att jag råkade hamna framför hans ögon en stund)....inte vet jag....strunt samma...trevlig såg han ut iallafall.
:)
Jaja..

Eftermiddagen igår blev iallafall jättemysig på stranden och här kommer även en del bilder från tidigare i sommar:

                                                     Lillsurf....
                                                   Storsmurf....
                                              Fantasin sätter inga gränser..........
                                                SvampBob-Fyrkant....eller...?
                                       Gravid eller mätt...? Just det...middag hos Svärmor...
                                       Å såhär glad blir man av allt vin som slank ner...
                                                Hamnhäng...

                                             Lilla sommarstööövan.....
                                          Galningen i Neilsa-släkten....


Söta Kusinen...
                                      Söta Kusinen...(.Tvillingbrorsan...)
                                             Storkusiner....

                                                Spakväll med Syrran....
                   Världens Bästa Händigaste Snällaste Hjälpsammaste Pappa som fyller år...
                                                    Farligt god tårta...
                                             Grillmästaren in Action...

Ha en god helg mina kära vänner så hoppas jag att jag träffar en del utav Er på lördag...Petter...Majas....

See ya!!

Kramelikram o gooo natt//Ulla-Åsa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar