"Bloggtoppen"

Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 28 juni 2011

Dax att ställa upp nu... alla MÄN...:)

För visst är det väl så att pressen börjar smyga sig på nu när det börjar dra ihop sig mot Lisebergstider? :)
Barnen börjar bli större och pressen på att man ska sätta sig i den där fruktansvärt farliga karusellen börjar komma krypande.
:)
Iallafall för Er Pappor..:)
Vi Mammor tillåts ju att stå brevid och fota och skratta med i alla berättelser efteråt om hur kul eller läskigt det var att hänga upponer och slungas fram och tillbaks under tiden man pressas bak i sätet så man tror alla rynkor ska vara som bortblåsta när man sätter fötterna på fast mark igen.
:)
Eller..?

Jag var på Er jättetrevlig tillställning häromdagen där det bjöds på god mat och fantastiskt 4-siffrigt vin...:)..Har aldrig smakat dess like förut och kan nu troligtvis aldrig mera drick vanligt vin för en hundring mer.
:)
Skojja bara...Gjorde faktiskt det redan igår..och även dagen innan dess...
Baginbox e bra skit! :)

Iallafall så fick jag både där och igår av grannen veta att det finns en fruktansvärd karusell längst upp i en skyskrapa i Las Vegas...Alla som har varit där känner ju naturligtvis pressen av att åka och det är ju fullt förståligt....
:)
Jag menar ..Jag hade ju inte heller velat åka hem från min NYC-resa för något år sedan och sedan behöva säga till mina kära och nära att..-Näe, jag var inte uppe i Empire State Building...Jag har sådan höjdskräck att jag sket i det..:)
Det kan man ju inte riktigt me....Eller hur..?

Grannen hade iallafall åkt.. typ "uppskjutet" ovanpå en skyskrapa i Las Vegas och hade haft dödsångest..
Sedan hade han som han uttryckte sig " En jäkla tur" att en större form av bergodalbana som hängde över skyskrapans kant just denna dag, de var i Vegas var trasig!!!!!!
-Tack gode gud sa han lättat igen. :)

Nu vill dottern i grannfamiljen åka Atmosfear på Liseberg i sommar och man såg att Pappan i denna familj defenitivt kommer att ta sitt ansvar....:)
Inte helt under protest och ångest såklart. Men ändå :)

Jag för min del har turen att ha en Man som alltid tar sitt fulla ansvar i dessa situationer. Tack Älskling..för att jag slipper ha ågren i nya uppskjutet på Liseberg. :)

Ha nu en fortsatt skön sommar. Jag har börjat min semester i rättan tid i år verkar det som..
Kan det bli en skönare kväll än igår? Jag skulle nog inte tro det......

:)

Kram kram// Mammansomstårbrevidochskrattar....(Åsa)

                                          Vattenkrig...hör sommaren till..
                                               Grillade chiliräkor e mums...
                                               Mmmmmmmmmmmmmmmm.......
                                                  Midsommarkillar..
                                                Svalkande vattenmelondrinkar........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar