"Bloggtoppen"

Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 17 juli 2011

En Fribajsare på Österlen...



Eller..?
:)
Som vanligt överdriver jag en smula, men kan erkänna att man blir ju faktiskt pinkenödig för det mesta när man dricker vin och även så när man är på en utav de finaste stränderna i Läjet...
Eller rättare sagt i Gamla Köpstad...
Äldste sonen smög efter mig när jag pep iväg mot mitt gömställe och sa att nu skulle han minsann "fejsa" ut bilden till alla....
:)
Visst ser det ut lite som Österlen, när ni tittar på bilderna?

Nu ska jag börja jobba lite smått imorgon igen, men tycker att vi hunnit med mycket kul på mina 3 veckors semester.
Har en del kvar att göra, men så är ju faktiskt inte sommaren slut riktigt ännu...(Även om det faktiskt känns så idag, när man tittar ut genom fönstret)...

I fredags styrde min syster och hennes 3 söner kosan mot Norrland igen och jag och min familj passade på att "camping-semestra" hemma på trädgården..
Kan varmt rekomendera den ovane camparen att börja med en natt såhär ute i trädgården hemma. Jag menar huxflux kommer man ju på att man faktiskt kunde behöva en liten kudde under huvudet...
Eller att man kanske kunde behöva ett par extra sockar...
Eller så blir man törstig eller kissnödig och då är det ju HIMLANS käckt att bara kunna kila in i sitt hus och hämta det...
Risken är ju att man ser sin stoooora, skööööööööööööna säng när man traskar omkring därinne och funderar på vad man kan mera ha glömt att ta ut i tältet..
Att man sedan bara ska "viiila" en liten stund när man ändå är inne i huset är ju som sagt en frestelse som man inte får falla för..
Om man inte vill ha en ledsen familj alltså..
:)

                                        2 myskillar i ett tält...
                                          "Badande ungdom"...........
                                              Gamla Köpstads natur reservat........
                                                 Liten kille slappar i kärran.........
                                              Blötdjur........
                                           Sand mellan tårna...........

                                        Picknick med havet i bakgrunden, bidde det.....
                                        Och lite yoga eller meditation oxå tydligen......
                                                 Lillkillen......
                                             3 Gangsters...:)

                                           Stor kille, liten cykel.......

Nu blir det en fortsatt "slappadag"....ska lägga mig på soffan och läsa "Självkänsla nu" med Mia Törnblom...
Bra boktips för regniga dagar och kvällar, som denna.

Puzz o kram// En krypernognerundertäcketÅsaaaaaaaaaaaa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar