"Bloggtoppen"

Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 15 maj 2011

Man blir som man umgås.......eller....?




Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhh....................
:)
Just det............
Hej förresten!!!......
:)
-Du ser ju ut som Bono!.. skrattar min man mig upp i ansiktet när jag prövar sonens födelsedags present....
:)
Själv tycker jag att jag är en kopia av Laura Craft, såklart...
:)


I helgen har det varit läger för äldste sonen och han var såååååååååååååååå stolt att han skulle få sova själv bland grabbarna i en gympasal.
Vi familjemedlemmar fick komma och hälsa på dem på kvällen. Grilla och vara med vid prisutdelningen.
De är ett sånt härligt gott gäng och det är underbart att se alla fina grabbar som blir så rörda av tränarens alla underbara komentarer.
Han tar upp varenda en och håller personliga tal till alla killarna. Berättar om deras tekniker, utveckling och mål.
:)
Hade alla människor varit som denna tränare skulle inget krig finnas i världen. Det är en fröjd att se att dessa typer av människor fortfarande finns...
Det finns hopp därute...
:)
Det måste vara en "Läjesbo", tänker ni.........
:)
Och vet ni va...? Det är det.....................HA!!!!
:)
Gu va kul man är idag då :)

                                             Bästa Tränar´n.............

Dagarna innan var jag nere på Damernas i Varberg och intog vanliga lunchlådan i sällskap med frodiga nakna damer.
Flera stycken tog gladeligen av sig och hoppade i plurret utan att skrika speciellt högt.
Hur svårt kan det va?, frågade jag mig själv, kastade av mig rubbet, spatserade ut på piren spritt språngandes och knöt fast hand-duken på räcket. Precis innan jag ska gå fram mot trappan tittar jag mig runt och ser till min stora förvåning hur en gubbe står vid planket, sträcker på halsen och kikar in på alla nakna damer, inkl. mig!!!
:(
Men va..f...!!!
Jag blir så ställd att jag inte riktigt finner mig..
Plötsligt vill jag skrika åt honom som som en mås som kommit för nära...-Scchhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaas, gubbe...
:)
Får inte riktigt fram det utan blir lite halvförbannad och har god lust att dra ner brallorna och "moona"...inser att den ideén inte heller är speciellt klockren eftersom jag redan står där, med "rumpan bar"...
:(
Aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhgggggggrrrrrrrrr............
-Äh!, skit samma då, tänker jag tillslut och kliver i samtidigt som jag tappar andan....
Kippandes efter luft kommer jag upp ur det iskalla vattnet och är nöjd med mitt dopp. Hoppas även att "Fluktargubben" fått något ut av sitt lilla smygkik..
:(
Plötsligt kommer jag ihåg att jag hörde talas om ett liknande scenario, som hände för några år sedan på samma ställe.
En man som dagligen satt o smygkikade på kvinnorna i kärringhålan som tillslut råkade hamna på bild i HN, där en vän hade skickat in en bild och grattat honom på födelsedags-sidan. En tant som retat sig under en längre period på att ständigt blivit betittad kände igen honom på bilden och polisanmälde honom...
HA!!!
Hade han inte riktigt räknat med kanske???
:)
Tittar bäst som tittar sist...
:)
Typ...
:)
Kom ihåg det.................alla nyfikna.......
:)

Ha en underbar vecka och.....Sköt om Er.. gött fölk///Puzz o Kramiz BadTanten Åsaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2 kommentarer: