"Bloggtoppen"

Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 14 februari 2011

Alla söta små hjärtan...

Heeeeeeeeeej!
Så blev det visst alla hjärtansdag i år oxå.
Förr tyckte jag just denna dag var så himlans mysig..(Tycker jag faktiskt fortfarande än idag)..men då..för kanske 10 år sedan kunde jag hänga upp hjärtformade ballonger i lägenheten och fixa pizza, som jag formade till hjärtan. Tända små ljus-stakar som var hjärtformade och torka av sig med hjärtiga servetter emellanåt. :)
Nuförtiden har det blivit lite tvärtom.
Jag kilar runt på stan och vill köpa något bra.......nått gulligt....men inte bara för köpandets skull utan jag vill hitta något speciellt...
Idag slutade det med att jag inte hittade något alls.....:)
Jag har för mig att det det var likadant förra året...
Köpte visserligen nya fotbolls skor till sönerna, men mannen fick nöja sig med ett glas tropicana äppeljouice...hihihihi..som han förresten själv tagit hem från Arla. :)

Jag fick jättefina örhängen och året innan fick jag ett halsband. :)

Idag när jag kom hem hade han dukat fram sushi till hela familjen..mmmmm..Aj lajk...å på min stol fanns ett paket :)
En kudde visade det sig att han hade shoppat. Såå fin. Har nog aldrig fått en kudde i present innan.

Mannen fick som sagt inte mycket mer än en puss på kinden, men han var rätt nöjd i fredags när jag fixat spa och massage åt oss. :)
Nästa gång vi hittar på något ihop blir det St Jörgens spa i Götet. Då blir han oxå glad och jag kanske får en puss på kinden ...;)


                                              AllaHjärtansKudde


                   Två sötingar beredda på Trassel, i lördags.. :)...Vilken underbart gullig film......


Kram å köss på er Alla// AllaHjärtans Åsaaaaaaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar