"Bloggtoppen"

Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 3 januari 2012

New Year.....New Life...........

Määäääääääääääääään that feels good!!!!
:)
Som tidigare sagt...MINST 7 kilo stadigare på jorden är man nu och efter gårdagens gourmet-middag, på självaste födelsedagen (som jag antar att ingen missade.....)....(Förutom min chef, som vanligt faktiskt....) ....fniss.....ständigt proppmätt....
:)
Iallafall ser det ut så när jag ser mig själv naken i spegeln..

"Kalix löjrom på toast med dill och creme fraische"
"Färsk oxfile med kantarellrisotto och gorgonzolasparris"
Efterätt...äsch...
"Italienskt bubbel och underbart rödtjut att skölja ner med :)"
Very najs :)

Hm!
Kanske dax för en fasteperiod i livet...?
No food ...only drink....hö hö hö...
Hur går det då..?
Närå...
Har faktiskt ärligt funderat på att ta en liten time out i all vardagslyx och ta en riktigt kritvit månad...
:)
Ja, jag vet att Ni är chockade, men jag tror faktiskt jag skulle klara det...
Känner att kroppen verkligen behöver lite sallad, grönt te och riktig svettig träning..
Ska ju köra tjejvasan snart..remember?????
Såklart finns det ju inte tillstymmelse till en endaste liten snöflinga här i närområdet just i år, när jag bestämt mig för att äntligen anta utmaningen att få vinna över grannen...
Holy shitt va kaxig man e i afton...
Men har man bestämt sig så har man.
Eller hur?
...........................
......................
..................
.............
....
hm!

Nu är det ju så då att jag är bjussad på årets första grillfest på torsdag....
Hur gör man då liksom?
Får man ta en "permisionsdag" från vita månaden eller hur funkar det i regelboken?....
hm!!!
Tänka, tänka, tänka..
:)
Just det!

Jag börjar på måndag naturligtvis.
Man kan ju inte chocka igång kroppen, bara sådär..
Eller?

Fest torsdag, vila fredag, köpa gymkort på lördag, handla sunt krubb på söndag...
:)
Japp!
Thats the way to do it...

Monday 9 januari... Here we go!!!!!!




Här kommer en liten soft start på nya året.
Lyssna, titta och njut.....



Pöss o kram/Åsa med en grym snölängtan.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar