"Bloggtoppen"

Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 23 oktober 2011

Kick off med Bamse

Gårdagens fest gick inte av för hackor vill jag lova och Bamse-Godingen var ju med på förfest och allt.

 :)

2 grymma föreläsare under eftermiddagen, så nu är man fullproppad med inspiration..
En kille som heter David och sitter i rullstol, har nästan ingen känsel i armar och ben men verkar vara en utav de lyckligaste mäniskor jag stött på i mitt liv....
Han får nästan dagligen frågan...-Varför är du så jäkla glad jämt..?
Han har haft en grym simkarriär och har aldrig behövt att jämföra sig med någon. Ställ krav och visa kärlek är 2 utav hans ledord.
Visst är det häftigt..?
Här kan vi som har i princip ALLT sitta och misstro och upprepa för oss själva....-Näe, det där kommer säkert inte att funka....och när det inte gör det, så är man den förste som säger.....-Va vad det jag sa...?....
Tror katten att det inte går när man tänker så...
:)

 Tom. Lille Skutt fick vara med i år :)
 Susanne Lanefeldt och Fritidshippi....kniiiiiiiiiiiiiip!!!!
 Varbergsgänget............
 Läckraste Grabbarna.....
 Oh Jiiises...........eller....???
 Coolaste bilen.............
Bloody Mary och grillad hamburgare, dagen efter....sen a man tillbaks på banan igen.........:)


Idag tänder jag ett ljus och tänker på min farbors fru som lämnade oss hastigt i fredagsnatt....
För 2 veckor sedan hade vi ingen aning....i fredags fick vi veta att hon hade cancer och i lördags var hon borta.........
Lev livet allihopa medans det finns där....
Om 2 veckor har vi ingen aning om vad som händer.........

Sköt om Er och ta hand om varandra// Åsa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar