"Bloggtoppen"

Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 5 september 2011

Lördag och Söndag......

Lördag - Skratt...

Söndag - Tårar.....

Lördag - Sång......

Söndag - Tystnad...

Lördag - Förväntan...

Söndag - Oro...

Lördag - Dans...

Söndag - Rastlös..

Lördag - Glad..

Söndag - Arg...

Lördag - Pladder..

Söndag - Kramas...


Hoppas att ingen behöver uppleva en gårdag som jag och min familj...

Det kunde gått ännu värre än det gick, så jag är inte bitter...

Men rädd, när jag tänker på hur nära..

Den här är till Dig, Mitt Hjärta....


Take Care Alla och tack alla Grannar för Er omtänksamhet/Å

3 kommentarer:

  1. Vet inte vad som har hänt men sänder dig och din fina familj en stor kram. Anki

    SvaraRadera
  2. Vad é det som har hänt????? Kram Carina

    SvaraRadera
  3. Stoooooor kram till dig Åsa och hela familjen... <3 // Åsa

    SvaraRadera