"Bloggtoppen"

Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 2 augusti 2011

Mamma på wakeboard en helt vanlig tisdag....

Lycka.......... kan jag bara säga........................ När man kommer upp efter ...hm...femte försöket ..tror jag...
:)
Vet inte hur jag såg ut när jag kämpade som en känguru, för att komma upp på brädan, men när man väl står där.....allt är så stilla....havet är som en spegel....
Då är man bara såååååååååååååååååååå lycklig och man känner sig som världens coolaste Mamma....
:)

Ett dopp i Apelviken blev det först....eller...nä förresten....
Ett riktigt bad, blev det......
Tror det var första gången i år som jag verkligen badade....simmade omkring en lång stund i vattnet utan att frysa......
Underbara sommar...
Äntligen....

Räkmackan och det iskalla vita vinet på Varbergs Kurort gjorde inte stämningen sämre....

Visst är det en lyx att bo så nära havet...
Visst är det lyx att äta handskalade räkor en ljummen sommarkväll...
Visst är det underbart att få komma ut på havet...
Ibland är livet rättvist.....

:)

                                            Jippiiiiiiiiiiii...............
                                          Inte så enkelt som det ser ut.....
                                             Sommar, sommar, sommar........
                                                 Barnfritt.......
                                               Mys på Kurorten.......
                                                Utsikten........
Puzz o gonatt alla Godingar och tack kära Granne för ikväll..........
//WakeboardÅsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar