"Bloggtoppen"

Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 12 augusti 2011

Gubbrock på Såsen.....

Ojojojoj...
Vissa vet tydligen inte när man ska lägga av....
...
Inte ens om man ser ut att vara gravid i 7 månaden och fluffig som självaste "Shrek" i ansiktet...
Har man ingen självkänsla alls..?
Tommy och Micke...?
Come on.....
:)
Tror det är dax att luta sig tillbaks och låta yngre förmågor likt Erik Saade och Måns Zelmerlöw ta över scenen...
Verkar jag "Gummsjuk"..?
:)
Närå, men som sagt....det syns en smula att livet varit hårt för de bägge gubbarna...
Om man tror att det fortfarande går hem med Gessles gamla hitar som "Känna din kropp emot min" mfl...så kanske.....man har kommit rätt när man kommer till Socitén i Varberg, men hem till mig kommer de inte....
:)
Är man inte lite VÄL..på, när man verkligen ber publiken att ropa "en gång till"....????
:)

Stort tack till Sara Löfgren, som räddade kvällen med sitt extra nummer "Honky Tonk Woman"...
Hon e bara BÄST i mina öron och vet hur man ska dra igång en publik.
:)

Måste även faktiskt klaga på servicenivån på socitén nu när jag ändå är igång...
Förstår inte hur man bara kan ha 2 stycken stackare i baren som ska försöka serva ca 1000 pers samtidigt...
Är det inte upplagt att ha med sig eget vin på termos nästa gång..?
Jag menar.. man höll ju på att fullständigt torka ut och behövde nästan dropp, när man väl kom fram och fick beställa............:(
Ojojoj!!!
Idag var jag minsann på hugget, gött fölk!! Be careful out there så ni inte får Er en skopa när vi råkas..
:)
Ett sista klagomål över gårdagens afton var Mr DJ...
Hur kan man spela musik som är 20 år gammal?
Hm..........................

Japp.....
Det var det hele...som Dansken skulle sagt.

Nu till den mera kärleksfulla delen av kvällen....
:)

En urmysig förfest hos mig med goa Tjejerna och fina melondrinkar.
En snäll granne som körde oss in.
En alltid lika glad granne som fixade taxi helt rutinerat hem.

Tack alltså.. Tjejer för en toppenkväll, som jag hoppas att vi snart kan göra om..

Dock utan lönnfeta Gubbs, som trummar maracasen mot kalaskulan och ber oss tjejer att ropa efter extranummer.....

                                            Lugnet före stormen...hihihi......


Ops!!! Glömde visst att ta med kameran ut på krogen......
Jaja....kanske lika bra det...........
:)
 Idag......Ryggläge på stranden i Olofsbo..........
                                                 Moln e lite söta ibland...........eller hur.........?
                                             Lite fluffiga å härliga...........

Fast de får ite börja hopa sig........brrrrrrrrrrr..............blir så kallt mellan solglimtarna.........

Ha en skön helg allihop, så ses vi "out there"// Kraaaaammm FörfestarÅsaaaaaaaaaaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar