"Bloggtoppen"

Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 30 december 2010

Dan före dopparedan..

Har ju redan varit, men idag är det ju dan före nyår :) och nyår menas ju med dan före dan före födelsedan :)....................
Inte för att jag längtar värst mycket efter att fylla 37......(För man fyller väl 37 när man är född -74...?)..Herregud! Man är inte ens 40 och redan måste tänka mer än 2 ggr hur gammal man är...
I allafall fyller jag den 2 januari och det är ju som alla vet en dag som alla börjar kvickna till liv igen efter årets längsta natt och förmodligen årets längsta bakfylledag...
Till alla pizzabagares stora glädje.
Ett hett tips är att ringa efter pizzan redan 1 timma innan det börjar att kurra i magen. Då är man väl förberedd att behöva vänta en stund...
Åtminstone när man bor i en lite mindre stad med bara ETT Campino. :)

Idag har jag haft en riktig utedag. Först en längdtur på moarna, sedan ett par härliga turer i pulkabacken med mina stora knattar.
Ikväll blir det bara TVmys och lite vuxenleks förberedelser inför imorgon eftersom jag ju självklart även på grannarnas fest är den givna lekledaren :). JIPPIIIIIIIIIII...

Ha det gott o kramas i kylan.

Er tillgivne Åsaaaaaaaaaaaaaa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar